Gold Note PH-1000

Specyfikacja techniczna Główne cechy Oparty o Elementy pracujące w czystej klasie A przedwzmacniacz gramofonowy. 3 niezależne wejścia stereo, 2 RCA i 1 XLR (opcjonalnie dwa konwertowalne wejścia liniowe) Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 KHz Konfiguracja 40 krzywych EQ, THD (całkowite zniekształcenia harmoniczne): <0,01% MAX Zakres dynamiki: 110dB Impedancja wyjściowa: 50 Ω Wzmocnienie w MM […]

Gold Note PH-5

Specyfikacja techniczna Główne cechy Krzywe korekcji: 3 EQ curves (RIAA, Decca London, American Columbia) wszystkie z opcją Enhanced Filtr subsoniczny: 10Hz/36dB oktawa Pasmo przenoszenia: 20Hz -20kHz ± 0.3dB; Enhanced 20Hz-50kHz ± 0.3dB Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD : <0.05% @ 1kHz Stosunek sygnału do szumu: 89dB Odpowiedź dynamiczna: 105dB Wejścia i wyjścia Wejścia analogowe: 1x RCA […]

Gold Note PH-10

Specyfikacja techniczna Podstawowe dane Przedwzmacniacz gramofonowy z wyświetlaczem kolorowym SKC i TFT Korekcja wzmacniacza: 3 wybrane krzywe [RIAA – Decca-London – American-Columbia] z opcją „Enhanced” dla każdego wyboru Filtr poddźwiękowy: 10Hz / 36dB na oktawę Pasmo przenoszenia: 20Hz – 20kHz +/- 0.3dB (Enhanced – 20Hz – 50kHz +/- 0.3dB) THD (całkowite zniekształcenie harmoniczne): <0,05% @ […]

MoFi StudioPhono

StudioPhono replikuje przejrzystość szerokopasmową, której wymagają inżynierowie masteringu Mobile Fidelity Sound Lab. Tim De Paravicini, projektant odpowiedzialny za system cięcia Mobile Fidelity Gain2™ Ultra Analog, pomagał przy tworzeniu wewnętrznych obwodów, aby zapewnić, że system analogowy w domu wiernie odtworzy muzykę zapisaną w rowkach płyt LP. REGULOWANE WZMOCNIENIE I OBCIĄŻENIE Dzięki możliwości wyboru wzmocnienia i obciążenia, […]

EAR Yoshino 324

Jeden z nielicznych projektów Tima de Paraviciniego opartych na tranzystorach, EAR 324 to wysokiej klasy przedwzmacniacz gramofonowy, który godny jest znaleźć się w ofercie EAR. Zarówno ruchoma cewka, jak i ruchomy magnes, zaprojektowane do obsługi szerokiej gamy wkładów. Podwójne wejście Phonostage · Ruchomy magnes/ruchoma cewka · Dedykowana regulacja wzmocnienia · Anodowana srebrna deska rozdzielcza z dopasowanymi […]

EAR Yoshino 88PB

W pełni funkcjonalny dedykowany przedwzmacniacz gramofonowy z dwoma wejściami dla entuzjastów winylu z wieloma gramofonami lub ramionami. Dzięki standardowej funkcji ruchomej cewki i ruchomego magnesu urządzenie zostało zaprojektowane do obsługi szerokiej gamy wkładów. Cztery lampy PCC88 · Ruchomy magnes/ruchoma cewka · Regulacja głośności/wzmocnienia · Chromowana deska rozdzielcza ze złotymi lub chromowanymi pokrętłami

EAR Yoshino 868PL

EAR Yoshino 868PL Duma z kunsztu Zamknięty w solidnej konstrukcji, o jakości, której można się spodziewać. Każda deska rozdzielcza jest frezowana CNC, co zapewnia wysoki poziom precyzji, typowy dla precyzyjnie wykonanych zegarków. Jego panel o grubości 10 mm jest ręcznie wykończony nieskazitelnym chromem i dopasowany do jego uporządkowanego interfejsu. Cztery elementy sterujące wykończone złotem lub chromem zapewniają komfort. […]

EAR Yoshino Phonobox

Następca legendarnego przedwzmacniacza gramofonowego 834P Lampy: 13D16 X 3 Wejścia/Wyjścia: 1 x wejście gramofonowe MM / MC (RCA) 1 x wyjście liniowe (RCA) Wyjścia: Dwa niezbalansowane stereo (RCA) 5v na 600Ω Wydajność: Czułość wejściowa MM: 2,2 mv dla 1 V przy 1 kHz (53 dB) Czułość wejściowa MC: 0,22 mv dla 1 V przy 1 […]

EAR Yoshino 912 z phono MM/MC do 2 gramofonów/ramion

Zainspirowany wydajnością EAR 912 to kulminacja pracy Tima de Paraviciniego z profesjonalnymi studiami. Zaprojektowany specjalnie do odtwarzania w studiach, odziedziczył bogaty zestaw funkcji oprócz wysokiej jakości dźwięku. Pomimo tych zaawansowanych możliwości, wciąż ma styl i wdzięk, dzięki czemu wszędzie czuje się jak w domu. Subtelne, profesjonalne wpływy, takie jak mierniki UV i solidne aluminiowe uchwyty, potwierdzają, że […]

EAR Yoshino MC4

StepUp MC Transformatory dla wkładek MC wzmacniające sygnał. Całkowicie pasywne. Wejścia: 3, 6, 12, 40 Ohm Jedno wyjście do przedwzmacniacza gramofonowego. Pasmo częstotliwości: 10 Hz – 100 kHz Test:https://www.stereophile.com/content/listening-58-ortofon-ear-koetsu-september-2008